Zakelijke klanten

Ik ben een zakelijke klant

Als bedrijf kun je bij ons aankopen doen met je btw-nummer. Voor bedrijven is het belangrijk dat het btw-nummer is geregistreerd voor de EU om een belastingvrije factuur te kunnen opstellen. Houd er rekening mee dat ons bedrijf is gevestigd in Oostenrijk en dat er geen belasting wordt afgetrokken voor Oostenrijkse zakelijke klanten, aangezien dit geen intracommunautaire levering is.

Ons systeem controleert het BTW-nummer volgens de richtlijnen van de Europese Unie. Het is ook mogelijk om het belastingnummer te vermelden zonder aftrek van belastingen.

Ik heb een offerte nodig.

Als zakelijke klant heb je de mogelijkheid om snel en eenvoudig een offerte te maken via onze website. Voorwaarde hiervoor is dat je een klantenaccount hebt en op dat moment bent ingelogd.

Zodra je bent ingelogd, kun je aan de slag. Volg de onderstaande stappen:

  1. Zorg er voor dat je bent ingelogd.
  2. Voeg alle artikelen toe aan het winkelmandje.
  3. Selecteer de knop 'Offerte aanvragen'.
  4. De offerte wordt per e-mail naar je verzonden.

Wil je de offerte omzetten in een bestelling?
Je kunt de e-mail met de offerte eenvoudig beantwoorden. Je kunt ook onze klantenservice mailen. Als je ons een nieuwe e-mail schrijft, raden we je aan het offertenummer erin te vermelden, zodat we zeker weten dat je voor dezelfde prijs koopt.

Houd er rekening mee dat een offerte 7 dagen geldig is.

Bestellen als zakelijke klant

Informatie over voltooiing van bestelling

Je kunt direct winkelen in onze online shop of via ons contactformulier.

Laat ons het volgende weten voor een correcte facturering en orderverwerking:

  • Bedrijfsnaam
  • Btw-nummer
  • Factuur- en afleveradres
  • E-mailadres voor de bestelbevestiging
  • E-mailadres voor facturen en creditnota's
  • Telefoonnummer, voor eventuele vragen over de levering
  • Ordernummer dat op de factuur moet worden vermeld

Als je via het contactformulier bestelt en onze klantenservice heeft al een offerte opgesteld, vermeld dan ook het offertenummer.

Krijg ik betere prijzen als reseller?

Ons assortiment kan alleen zo groot zijn omdat we van veel verschillende merken inkopen. Wij zijn dus zelf resellers. We kunnen daarom geen aparte prijslijst aanbieden voor geïnteresseerde resellers.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Je hebt een bestelling geplaatst en hebt direct na het afronden van de bestelling een ontvangstbewijs nodig voor de boekhouding. Onze klantenservice kan je in dergelijke gevallen een proforma factuur aanbieden. Je kunt hier contact met ons opnemen.

De factuur wordt pas gegenereerd op het moment van verzending en wordt per e-mail verzonden. Het is mogelijk om een tweede e-mailadres op te geven waarnaar de facturen moeten worden verzonden.

Als je de factuur niet kunt vinden, kun je een kopie van de factuur downloaden in je klantenaccount.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Wijzigingen in de factuur kunnen worden doorgevoerd door de klantenservice. Je kunt hier contact met ons opnemen. Vertel ons om welk factuurnummer het gaat en welke gegevens gewijzigd moeten worden.